Już za trzy dni upłynie termin nadsyłania zgłoszeń na przyszłoroczną edycję Międzynarodowych Targów Komponentów do Produkcji Mebli Furnica, które odbędą się w dniach od 29 marca do 1 kwietnia 2011 roku w Poznaniu.
Dla zdecydowanych czekają preferencyjne warunki najmu powierzchni wystawienniczej oraz najlepsze lokalizacje.
Doświadczenia ubiegłych lat pokazują, że organizowane w Poznaniu Międzynarodowe Targi Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA są doskonałą okazją do lansowania oraz fachowego opiniowania nowych koncepcji funkcjonalno – wzorniczych ze świata komponentów do produkcji mebli różnego przeznaczenia.
Proponowana przez organizatorów, unikalna formuła tych targów, zmierzająca do kreowania najnowszych trendów w meblarstwie, zawiera w sobie system rejestracji zwiedzających, który jest gwarancją najwyższej jakości rozmów handlowych. Na przestrzeni wystawowej nie zabraknie również inspirującego miejsca dla osób szukających czegoś więcej, niż tylko osobistego kontaktu z kompetentnymi dostawcami.
Mowa tutaj o Uroku Detalu – specjalnej przestrzeni konferencyjno wystawowej, gdzie w centrum uwagi będą detale, wzory oraz innowacyjne koncepcje dotyczące funkcjonalności oraz designu kolekcji meblowych.
Fabryka Mebli na Żywo jest kolejną formą niestandardowej prezentacji, która integruje zwiedzających targi FURNICA oraz profesjonalnych gości, trwających w tym samym czasie, Międzynarodowych Targów Maszyn i Narzędzi dla Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego DREMA.
Targi FURNICA przy okazji najbliższej edycji jeszcze w bardziej przejrzysty sposób lansować będą najnowsze rozwiązania skierowane do sektora producentów mebli tapicerowanych, który w Polsce jest znaczącym sektorem branży meblarskiej. Poprzez swoją otwartość na nowości i nieustającą chęć samorozwoju – skutecznie utrzymuje swoją silną pozycję na rynku.
Organizatorzy targów dostrzegając tą otwartość na innowacje – przygotowali jeszcze lepsze warunki do spotkań branży z jej dostawcami.
Podczas najbliższej edycji targi zajmą dwa nowoczesne pawilony 6 i 6A Targów Poznańskich. Korzystnej prezentacji tkanin i innych komponentów sprzyjać będą atrakcyjnie zaaranżowane stoiska. Gotowe stoiska modułowe pozwolą wystawcom na oszczędność czasu potrzebnego na organizację wystąpienia targowego pozwalając skupić się na przygotowaniu oferty oraz prezentowanych wzorów. Dzięki wyłożeniu ciągów komunikacyjnych wykładziną współgrającą z kolorystyką stoisk - w pawilonie da się odczuć domową atmosferę. Dodatkowo, do dyspozycji gości targowych w pawilonie zlokalizowany będzie punkt Rest&Meet oferujący darmowy poczęstunek wraz ciepłymi i zimnymi napojami.
Wystąpienie targowe jest inwestycją długoterminową, która musi znaleźć odzwierciedlenie w dodatnim wyniku finansowym wystawców, poprzez pryzmat osiągnięcia założonych celów marketingowych. Oferta uczestnictwa w targach FURNICA zawiera także elementy specjalne, które otwierają szansę czerpania korzyści z aktywnego uczestnictwa również dla przedsiębiorstw do tej pory zorientowanych na inne formy promocji.
Targi od lat są uznaną formą marketingu bezpośredniego oraz platformą komunikacji, w tym przypadku na poziomie business to business. Kształtowana przez lata, wspólnie z ich uczestnikami, ich formuła organizacyjna zmierza ku osiąganiu konkretnych, mierzalnych efektów biznesowych. Międzynarodowe Targi Poznańskie, lider rynku targowego i konferencyjnego w Polsce oraz liczący się gracz w Europie, są aktywnym konstruktorem rozwiązań dopasowanych do aktualnych potrzeb rynku. Tego typu stymulatorami sukcesu są bez wątpienia targi FURNICA, których nie może zabraknąć w katalogu narzędzi marketingowych nowoczesnej firmy.
www.furnica.pl